Przejdź do treści
! UWAGA !
INFORMACJA WÓJTA GMINY JEDNOROŻEC - zgodnie z Zarządzeniem Nr 129/2024 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 21 listopada 2024 r. ustala się 27 grudnia 2024 roku (piątek) dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy w  Jednorożcu. Odpracowanie tego dnia nastąpi 14 grudnia 2024 r. (sobota).

Wydanie decyzji o ustalenie warunków zabudowy

WYDANIE DECYZJI O USTALENIE WARUNKÓW ZABUDOWY

KOGO DOTYCZY
Osób chcących budować budynek mieszkalny, gospodarczy, pod działalność handlową, a także chcących zmienić sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.

PODSTAWA PRAWNA

  • Art. 4 ust. 2, art. 59 – 64 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późniejszymi zmianami)
  • Art. 2 ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023, poz. 2111 z późniejszymi zmianami) oraz część I, pkt 8, kol.4  załącznika do ustawy.


WYMAGANE DOKUMENTY

  • Wniosek o ustalenie warunków zabudowy
  • Załączniki: Dwie aktualne mapy zasadnicze lub sytuacyjno – wysokościowe w skali 1:500 (sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia wniosku) – kopia. Na jednym egzemplarzu propozycja zagospodarowania terenu.


MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat Urzędu Gminy –  pokój numer 9 (I piętro) – od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec.

OPŁATY SKARBOWE
Z chwilą złożenia wniosku należy uiścić opłatę skarbową za decyzję o warunkach zabudowy w wysokości 598,00 zł.* Opłatę skarbową można dokonać w kasie Urzędu (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 14.30; przerwa od 13.10 – 13.30) lub na konto Urzędu Gminy w Jednorożcu (Limes Bank, nr rachunku 11 8913 0005 0008 9597 2000 0010).

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

W ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku wydawana jest decyzja – ustalenie warunków zabudowy. Jeżeli sprawa okazałaby się szczególnie skomplikowana, wówczas termin może być przedłużony do 2 miesięcy, o czym Wnioskodawca zostanie zawiadomiony na piśmie drogą pocztową. Wnioskodawca odbiera decyzję osobiście. Możliwe jest przesłanie decyzji do Wnioskodawcy za pośrednictwem poczty za zwrotnym poświadczeniem odbioru.

TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Wójta Gminy (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy lub pocztą) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Zwolniono z opłaty skarbowej.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Zespół Inwestycji i Rozwoju
 mgr Magdalena Bakuła – pokój numer 13 (I piętro), tel. bezpośredni 29 751 – 70 – 39 lub centrala 29 751 – 83 – 92 wew. 40


WNIOSEK DO POBRANIA (.pdf)

 
AKTUALIZACJA

Osoba odpowiedzialna za aktualizację: mgr Magdalena Bakuła
Data aktualizacji: 31.10.2024 roku
 
   *    wydanie decyzji o warunkach zabudowy na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy – zwolnione z opłaty
 
 
wyszukiwarka
szukaj
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2018
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.