Przejdź do treści
! UWAGA !
|

Zezwolenie na zajęcie pasa w celu umieszczenia urządzeń

Zezwolenie na zajęcie pasa w celu umieszczenia urządzeń
WYDANIE ZEZWOLENIA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO W CELU UMIESZCZENIA W PASIE DROGOWYM URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ LUB OBIEKTÓW BUDOWLANYCH NIEZWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI ZARZĄDZANIA DROGAMI LUB POTRZEBAMI RUCHU DROGOWEGO

PODSTAWA PRAWNA
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 320 z późniejszymi zmianami).
  • Art. 2 ust 1, pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późniejszymi zmianami).

KOGO DOTYCZY
Właściciele urządzeń infrastruktury technicznej.

WYMAGANE DOKUMENTY
  • Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót.
  • Aktualna mapa sytuacyjno – wysokościowa w skali 1:500 z projektem zagospodarowania działki (sporządzona w 2 egzemplarzach nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia wniosku).

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW Sekretariat Urzędu Gminy – pokój numer 9 (I piętro) – od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec.

OPŁATY
Zwolniono z opłaty skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000). Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł., można jej dokonać w kasie Urzędu (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 14.30; przerwa od 13.10 – 13.30) lub na konto Urzędu Gminy w Jednorożcu (Limes Bank Spółdzielczy, nr rachunku 11 8913 0005 0008 9597 2000 0010).

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

W ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku wydawana jest decyzja. Jeżeli sprawa okazałaby się szczególnie skomplikowana, wówczas termin może być przedłużony do 2 miesięcy, o czym Wnioskodawca zostanie zawiadomiony na piśmie drogą pocztową. Wnioskodawca odbiera decyzję osobiście. Możliwe jest przesłanie decyzji do Wnioskodawcy za pośrednictwem poczty za zwrotnym poświadczeniem odbioru.

TRYB ODWOŁAWCZY Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Wójta Gminy (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy lub pocztą) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Zwolniono z opłaty skarbowej.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Zespół Inwestycji i Rozwoju – pokój numer 13 (I piętro), Telefon 29 751 70 39 wewnętrzny 40 lub 29 751 70 40


WNIOSEK DO POBRANIA (.pdf)
WNIOSEK DO PBRANIA (.doc)
 
AKTUALIZACJA
Osoba odpowiedzialna za aktualizację: Mariusz Mieszała
Data aktualizacji: 30.10.2024 roku
 
wyszukiwarka
szukaj
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2018
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.