Przejdź do treści
! UWAGA !
INFORMACJA WÓJTA GMINY JEDNOROŻEC - zgodnie z Zarządzeniem Nr 129/2024 Wójta Gminy Jednorożec z dnia 21 listopada 2024 r. ustala się 27 grudnia 2024 roku (piątek) dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Gminy w  Jednorożcu. Odpracowanie tego dnia nastąpi 14 grudnia 2024 r. (sobota).
Jesteś tutaj

Mieszkańcy Gminy Jednorożec !!! Nowy system opłat oraz odbioru odpadów

Mieszkańcy Gminy Jednorożec !!! Nowy system opłat oraz odbioru odpadów
2012-11-06

Mieszkańcy Gminy Jednorożec

Nowe zmienione przepisy ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (tj. Dz. U z 2012 r. poz. 391) przewidują wprowadzenie nowego systemu opłat za odbiór odpadów.

Podstawą naliczenia opłaty będzie deklaracja składana przez właściciela nieruchomości, a jej wysokość może być naliczana według jednej z niżej wymienionych metod:

- liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość, albo;

- ilości wody zużywanej przez daną nieruchomość, albo;

- powierzchni lokalu mieszkalnego, albo;

- od gospodarstwa domowego – jedna stawka dla wszystkich gospodarstw domowych.

Za odbiór odpadów wszyscy mieszkańcy będą uiszczali opłaty według obowiązujących stawek. Niższymi stawkami opłat premiowani będą Ci mieszkańcy, którzy zdecydują się na segregację odpadów (szkło, plastik, papier, itp.). Wyższe stawki będą opłacać wszyscy ci, którzy nie podejmą się segregacji.

Mając świadomość nadchodzących zmian oraz potrzebę przygotowania się do wdrażania nowych zasad gospodarki odpadami, wynikających z wprowadzenia nowych przepisów, Urząd Gminy w Jednorożcu przygotował ankietę dotyczącą gospodarki odpadami. Wyniki ankiety zostaną wzięte pod uwagę przez Radę Gminy Jednorożec przy podejmowaniu uchwały w sprawie opłat za odbiór odpadów.

Ankietę można wypełnić:

  • w siedzibie Urzędzie Gminy w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 14,
    06-323 Jednorożec (ankiety zostaną wyłożone w holu na piętrze);
  • u sołtysów;
  • za pomocą formularza znajdującego się na stronie internetowej Urzędu Gminy www.jednorozec.pl.

Wypełnione ankiety prosimy składać:

  • w siedzibie Urzędzie Gminy (do urny w holu na piętrze);
  • u sołtysów;
  • przesłać na adres emailowy - gmina@jednorozec.pl

 

            TERMINA SKŁADANIA ANKIET – 15 listopad 2012 r.

 

 

ANKIETY SĄ ANONIMOWE

 

Opis
ankieta (2)3.pdf pobierz
Czytano: 5186 razy
wyszukiwarka
szukaj
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2018
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.