- Wójt Gminy Jednorożec
- Sekretarz Gminy Jednorożec
- Skarbnik Gminy Jednorożec
- Referaty i zespoły
- Samodzielne stanowiska
- RODO
- Cyberbezpieczeństwo
- KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
- Dane Kontaktowe
- RODO
- Pomoc społeczna
- Bon energetyczny
- Dodatek mieszkaniowy
- Fundusz alimentacyjny
- Świadczenia rodzinne
- Stypendium szkolne
- Zezwolenia alkoholowe
- Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
- Wycinka drzew
- Opłaty
- Bezdomne zwierzęta
- Adopcja bezdomnych zwierząt
- Wykaz podmiotów prowadzących działalność w zakresie ...
- Program opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Jednorożec
- Rejestracja i identyfikacja zwierząt
- Informacje dotyczące postępowania z bezdomnymi zwierzętami
- INFORMACJA O SPOSOBIE POSTĘPOWANIA ZE ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI ORAZ ZE ZWIERZĘTAMI MARTWYMI NA TERENIE GMINY JEDNOROŻEC
- Gospodarka wodno-ściekowa
- Zezwolenia dla przedsiębiorców
- Gospodarka odpadami
- Uchwały szczegółowe dotyczące systemu gospodarki odpadami komunalnymi
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Odpady komunalne - co i gdzie wyrzucamy?
- Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Rejestr działalności regulowanej
- Informacja o odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zgodna z art. 3 ust 2 pkt 9 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- Opakowania po środkach ochrony roślin
- Padłe zwierzęta z gospodarstw rolnych
- Program ochrony środowiska dla gminy Jednorożec na lata 2024-2027
- Taryfa dotycząca zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Jednorożec
- Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
- WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O MOŻLIWOŚĆI ZALESIENIA
- WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O POŁOŻENIU GRUNTÓW NA OBSZARZE NATURA 2000
- Wniosek o odbiór i utylizację azbestu
- Zagospodarowanie przestrzenne i gospodarka nieruchomościami
- Rozgraniczenie nieruchomości
- Podział nieruchomości
- Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
- Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jednorożec
- Zaświadczenie o przeznaczeniu gruntu
- Wniosek do aktu planowania przestrzennego
- Wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego
- Wydanie decyzji o ustalenie warunków zabudowy
- Podatki
- Zwrot podatku akcyzowego
- Petycje
- Działalność gospodarcza
- Zezwolenie dotyczące pasa drogowego
- Urząd Stanu Cywilnego
- E-dowód z warstwą elektroniczną od 04-03-2019 r. - co powinienem wiedzieć?
- Składanie wniosku o wydawanie dowodu osobistego w formie dokumentu elektronicznego
- Wydawanie dowodów osobistych
- Wydawanie zaświadczeń z Rejestru Mieszkańców
- Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Wydawanie odpisów aktów z rejestru stanu cywilnego
BADANIA NAUKOWE –prośba o wypełnienie ankiety
BADANIA NAUKOWE –prośba o wypełnienie ankiety
2023-08-14
W Akademii Leona Koźmińskiego zespół badawczy pod kierownictwem Pana Prof. Narcyza Roztockiego prowadzi badania naukowe oraz realizuje projekt badawczy finansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki pt. Wpływ katastroficznych wydarzeń na usługi e-administracji: Pandemia COVID-19 jako lekcja gotowości na przyszłe katastroficzne wydarzenia (Nr: 2020/37/B/HS4/01117).
Celem niniejszego badania jest określenie wpływu pandemii COVID-19 na korzystanie przez klientów Urzędu z informacji dostępnych na urzędowych stronach internetowych oraz z oferowanych usług e-administracji. Wykorzystanie oficjalnych stron internetowych Urzędu, mediów społecznościowych oraz innych form komunikacji elektronicznej jest istotne z punktu widzenia zarządzania kryzysowego i utrzymania ciągłości kontynuacji działania przez Urzędy. Badanie m.in. akceptacji i zaufania klientów Urzędu do e-administracji może przyczynić się do formułowania odpowiednich polityk, praktyk i strategii działania władz lokalnych pozwalających na skuteczne reagowanie w warunkach kryzysowych. Badanie pozwoli również na wymianę doświadczeń pomiędzy środowiskiem akademickim a administracją publiczną.
W związku z powyższym, w imieniu kierownika projektu badawczego oraz całego zespołu badawczego, zwracam się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety internetowej dotyczącej wpływu katastroficznych wydarzeń na usługi e-administracji. Prosimy o wypełnienie ankiety przez pracowników urzędu mających doświadczenie w obsłudze klientów korzystających e-usług. Wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 10 min.
Ankieta jest dostępna pod linkiem: www.profitest.pl/s/54533/ItVVqP7b
Będziemy wdzięczni za wypełnienie ankiety w terminie do 15 września br. W razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt na niniejszego e-maila.
Celem niniejszego badania jest określenie wpływu pandemii COVID-19 na korzystanie przez klientów Urzędu z informacji dostępnych na urzędowych stronach internetowych oraz z oferowanych usług e-administracji. Wykorzystanie oficjalnych stron internetowych Urzędu, mediów społecznościowych oraz innych form komunikacji elektronicznej jest istotne z punktu widzenia zarządzania kryzysowego i utrzymania ciągłości kontynuacji działania przez Urzędy. Badanie m.in. akceptacji i zaufania klientów Urzędu do e-administracji może przyczynić się do formułowania odpowiednich polityk, praktyk i strategii działania władz lokalnych pozwalających na skuteczne reagowanie w warunkach kryzysowych. Badanie pozwoli również na wymianę doświadczeń pomiędzy środowiskiem akademickim a administracją publiczną.
W związku z powyższym, w imieniu kierownika projektu badawczego oraz całego zespołu badawczego, zwracam się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety internetowej dotyczącej wpływu katastroficznych wydarzeń na usługi e-administracji. Prosimy o wypełnienie ankiety przez pracowników urzędu mających doświadczenie w obsłudze klientów korzystających e-usług. Wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 10 min.
Ankieta jest dostępna pod linkiem: www.profitest.pl/s/54533/ItVVqP7b
Będziemy wdzięczni za wypełnienie ankiety w terminie do 15 września br. W razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt na niniejszego e-maila.
Czytano: 531 razy