Przejdź do treści
! UWAGA !
--
Jesteś tutaj

Komunikat w sprawie świadczenia tzw. 300 +

Komunikat w sprawie świadczenia tzw. 300 +
2021-06-28
Obrazek KOMUNIKAT
Szanowni Państwo,
od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.         Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe wskazane we wniosku.
W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.
Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.
Termin dyżuru:
7 lipca 2021 roku w godzinach od 8:00 do 13:00.
Miejsce dyżuru:
Urząd Gminy w Jednorożcu, ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec (sala konferencyjna).
 
W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.
W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące:
  • wnioskodawcy,
  • dzieci, na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia,
  • szkoły, do której uczęszcza dziecko,
  • numeru rachunku bankowego.

 

Czytano: 824 razy
wyszukiwarka
szukaj
Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2018
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.